نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آفرزیس تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآورده‌های خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
  • آمادگی روانی ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاه‌های منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
  • آموزش کارآفرینی طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
  • آموزش کارآفرینی در مدارس واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
  • آوای سازمانی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]

ا

  • ابزارهای تأمین سرمایه رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
  • اثرسازی تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
  • استارت‌آپ‌ تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
  • استارت آپ طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
  • استارت‌آپ‌ ناب تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
  • استارتاپ های رسانه ای شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
  • اشتغال ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
  • افزایش درآمد تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
  • اقتصاد اشتراکی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
  • اقتصاد مقاومتی طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
  • اکوسیستم اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • اکوسیستم تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
  • اکوسیستم خدمات مرور کتاب‌شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
  • اکوسیستم کارآفرینی صنایع خلاق دیجیتال ابعاد و مولفه‌های اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
  • انگیزه کارآفرینی ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]

ب

  • بازارشناسی نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
  • بازارگرایی نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
  • بازاریابی طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
  • بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
  • بازاریابی کارآفرینانه طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
  • بانکداری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
  • برنامه درسی کارآفرینی واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
  • برنامه‌ریزی راهبردی استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
  • بریکلاژ تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]

پ

  • پارک علم و فناوری رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]

ت

  • تأمین مالی شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
  • تأمین مالی کارآفرینی رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
  • تجربه تاثیر نگرش سرمایه‌گذار بر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کارآفرینی: نقش تعدیل‌گر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
  • تحریم طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
  • تحلیل عاملی تاییدی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی در باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
  • تحلیل محتوای کیفی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
  • تحلیل مضمون ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی در باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
  • تداوم کسب و کار‌های بین‌المللی نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
  • ترکیب پژوهی نوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
  • تقلید ارائه مدل تقلید از کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
  • توسعه‌روستایی استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
  • توسعه کارآفرینی طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]

چ

  • چابکی استراتژیک نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
  • چارچوب مفهومی مرور کتاب‌شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
  • چالش&lrm شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
  • چالش‌ فرهنگی و اجتماعی طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
  • چالش قانونی طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
  • چالش مدیریتی و چالش‌ آموزشی طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
  • چالش مفهوم سازی طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]

خ

  • خدمات بانکی شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
  • خدمات شتاب‌دهنده ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاه‌های منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
  • خروج موفق استارتاپ ها تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
  • خلق بی‌بدیل (ناولتی) تبیین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
  • خلق مشترک ارزش طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]

د

  • دانشگاه خلیج فارس تأثیر رهبری تحول‌گرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
  • دستاوردهای یادگیری کارآفرینی واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]

ذ

  • ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال ابعاد و مولفه‌های اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]

ر

  • رسانه اجتماعی ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
  • رسانه های دیجیتال شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
  • رهبری تأثیر رهبری تحول‌گرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
  • رهبری بر خود شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
  • رهبری تحول‌گرا تأثیر رهبری تحول‌گرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
  • رهبری مشارکتی تأثیر ناهمگونی تیم‌ های کارآفرینانه بر عملکرد کسب‌وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
  • رویکرد آمیخته شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]

ز

  • زبان انتزاعی تاثیر نگرش سرمایه‌گذار بر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کارآفرینی: نقش تعدیل‌گر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
  • زبان ملموس تاثیر نگرش سرمایه‌گذار بر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کارآفرینی: نقش تعدیل‌گر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
  • زنان‌روستایی استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
  • زنجیره تأمین مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]

س

  • سبک ‌مربیگری کسب و کار شناسایی چارچوب انتخاب سبک ‌مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
  • سرعت بین‌المللی سازی طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
  • سرمایه اجتماعی رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
  • سرمایه انسانی اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • سرمایه گذاران مخاطره پذیر طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
  • سیاستگذاری سرمایه گذاران مخاطره پذیر طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
  • سیاست‌های تشویقی اهدای خون تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآورده‌های خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]

ش

  • شایستگی کارآفرینانه طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
  • شتابدهنده تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
  • شتاب‌دهنده دانشگاهی ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاه‌های منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
  • شناسایی فرصت شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]

ص

  • صنایع خدماتی مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
  • صنایع خلاق دیجیتال ابعاد و مولفه‌های اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
  • صنعت دارویی طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]

ع

  • علوم ورزشی رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
  • علیت تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
  • عملکرد کسب و کار نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
  • عملکرد کسب‌وکارها تأثیر ناهمگونی تیم‌ های کارآفرینانه بر عملکرد کسب‌وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
  • عوامل رفتاری تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
  • عوامل غیرسمی اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ف

  • فرآورده‌های خونی تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآورده‌های خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
  • فراتحلیل نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
  • فراترکیب ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
  • فرهنگ شتاب‌دهی دانشگاهی ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاه‌های منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
  • فرهنگ مربیگری تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
  • فرهنگ منتوری اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • فناوری اطلاعات ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
  • فناوری‌های پیشرفته طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
  • فوتبال ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی در باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]

ق

  • قصد سرمایه‌گذاری تاثیر نگرش سرمایه‌گذار بر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کارآفرینی: نقش تعدیل‌گر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]

ک

  • کارآفرینانه بین‌الملل طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
  • کارآفرینی تبیین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
  • کارآفرینی نوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
  • کارآفرینی اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • کارآفرینی ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاه‌های منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
  • کارآفرینی تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
  • کارآفرینی استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
  • کارآفرینی مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
  • کارآفرینی طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
  • کارآفرینی اجتماعی شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
  • کارآفرینی اجتماعی رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
  • کارآفرینی اجتماعی تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآورده‌های خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
  • کارآفرینی استراتژیک تأثیر رهبری تحول‌گرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
  • کارآفرینی دیجیتال ابعاد و مولفه‌های اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
  • کارآفرینی رسانه‌ای شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
  • کارآفرینی روستایی طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
  • کارآفرینی سازمانی تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
  • کارآفرینی فناورانه ابعاد و مولفه‌های اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوری‌های دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
  • کارآفرینی هنری تبیین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
  • کسب‌وکار طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
  • کسب و کار الکترونیک مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
  • کسب‌وکار خانگی ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
  • کسب و کار روستایی طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
  • کسب و کار کوچک طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
  • کسب و کارهای با رشد بالا شناسایی چارچوب انتخاب سبک ‌مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
  • کسب‌وکارهای فناورانه طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
  • کسب‌وکارهای کارآفرینانه ارائه مدل تقلید از کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
  • کسب وکارهای کوچک و متوسط شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
  • کسب و کارهای منتخب ایران طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
  • کسب وکارهای نوپا طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
  • کوچینگ کسب و کار طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]

گ

  • گرایش کارآفرینانه طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
  • گرایش کارآفرینانه تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]

م

  • مدرسه کارآفرین طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
  • مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی ورزشی در باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
  • مدلسازی عامل‌بنیان تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
  • مربیگری شناسایی چارچوب انتخاب سبک ‌مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
  • مرور کتاب‌شناختی مرور کتاب‌شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
  • مطالعه تطبیقی واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
  • معماری انتخاب ارائه مدل تقلید از کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
  • منطق تصمیم‌گیری تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
  • موفقیت کسب‌وکار نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]

ن

  • ناهمگونی تیم های کارآفرینانه تأثیر ناهمگونی تیم‌ های کارآفرینانه بر عملکرد کسب‌وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
  • نرم‌افزار بیب اکسل مرور کتاب‌شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
  • نظریه تلنگر ارائه مدل تقلید از کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
  • نگرش سرمایه گذار خطرپذیر تاثیر نگرش سرمایه‌گذار بر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کارآفرینی: نقش تعدیل‌گر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
  • نگرش کارآفرینانه طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
  • نوآوری ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
  • نوآوری مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
  • نوآوری رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
  • نوسازی استراتژیک نوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
  • نوسازی استراتژیک کارآفرینانه نوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]

و

  • وجه تاریک تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
  • وجه مخرب تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
  • وجه منفی تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
  • ورزش ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
  • ویژگی‌های شخصیتی تبیین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]

ه

  • های کارآفرینی اجتماعی شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
  • هم آفرینی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
  • هم آفرینی ارزش شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
  • هوشمندی فناوری طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
  • هویت اجتماعی رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]